Vi har stor kapasitet og tar oppdrag innen:
-
- Privat flytting
- Kontor- og bedriftsflytting
- Store husflyttinger
- Offentlige institusjoner og kontorer
- Produkttransport for firmaer
- Vi tilbyr mellomlagring, fjernlagring og hotellagring lokalisert på Alnabru og Kløfta.
Vårt hovedsenter ligger på Bislett, her vil du som kunde få:
-
- Direkte kontakt med en av oss
- Kjøpe aktuelle flytteprodukter
- Stille spørsmål og få gode råd i forbindelse med det å pakke, flytte og vaske.
Alle ansatte starter arbeidsdagen på Bislet hver morgen. Dagens jobber gjennomgås og fordeles med klare arbeidsordre. Kunden er alltid i sentrum i denne prosessen.
Hvorfor velge Grünerløkka flyttebyrå?
-
- Vi er profesjonelle
- Setter deg som kunde i sentrum
- Er fleksible for å imøtekomme dine behov
- Holder avtaler og er tilgjengelige i flytteprosessen
- Behandler flyttegodset skånsomt og sikrer mot skader
- håndtering av avfall og søppel
Hvem og hva er Grünerløkka flyttebyrå?
Grünerløkka flyttebyrå ble etablert i 2006. Robert Hedin og partner, som begge hadde 4 års erfaring i flyttebransjen, ble inspirerte til å starte egen bedrift. Navnet Grünerløkka flyttebyrå ble et naturlig valg da begge bodde på Grünerløkka. Flyttebil ble innkjøpt med lån fra banken med foreldre som kausjonister. De første kostnader til diesel ble betalt med penger fra panting av tidligere partner sin gitar. Gründere med mot og erfaring.
Men hvem visste om Grünerløkka flyttebyrå?
Vi oppdaget fort at markedsføring koster, og gikk til et lokal trykkeri med vårt behov og 500 kroner. De trykket opp flyers med enkle slagord på billig rødt papir som vi la på biler i byen. Dagen etter fikk vi vår første kunde, et flytt til Gjøvik. Flaks med en langtur og pris ble satt til 5000 kroner. Flyttegodset ble pakket i gensere og private tekstiler i mangel av flyttetepper. Det ble første kapital til diesel og videre drift.
Neste steg i utvikling av Grünerløkka flyttebyrå var å dekorere flyttebilen. Vi møtte David Stenmarck som lagde vår lett gjenkjennelige logo, med flyttekarer i sving.
David har siden dekorert alle våre ti flyttebiler.
I 2009 ble partner kjøpt ut av firmaet, og Robert Hedin og samboer og partner Ingrid Klingwall har siden driftet byrået med 8 til 10 ansatte.
Etter 15 års erfaring og drift har vi funnet den ideelle størrelse på Grünerløkka flyttebyrå.
For oss er den perfekte størrelse der vi kan ivareta hver enkelt kunde gjennom å holde tider, være profesjonelle og yte service, og at vi som eiere er en del av den daglige driften, og kan følge opp og være i tett kontakt med ansatte og kunder.
For å kunne tilby de kundene som ønsker det en totalpakke har vi samarbeidspartnere som bistår med flyttevask for de som har behov for det, og styrker vår kapasitet i høysesong slik at vi også da kan levere kvalitet.
Grünerløkka flyttebyrå sitt mål er at du som kunde ringer oss neste gang du skal flytte og gjerne introduserer oss for venner, naboer og bedrifter som har behov for flytting, pakking og vask.
Med hilsen fra
Robert og Ingrid
Facebook nyheter
Problem displaying Facebook posts.